Monday, September 14, 2015

Posted by Little Sukie Posted on Monday, September 14, 2015 | 9 comments

Nominacije...Pitanja...Bring it On

****



Bas kao sto je Bitchy bila uzbuđena zbog ove nominacije, tako sam i ja
bila presretna.Netko me se sjetio.
Hvala punoooooooo.



***

Ja sam dobila zadatak da odgovorim na ovih 10 pitanja
 i vjerujte da jedva čekam.
Let us begin!

1.  Da ti odjednom pred vratima iskrcaju 5 klinaca i kažu da si "osvojila" skrbništvo, koliko bi ti trebalo da se onesvijestiš i što bi učinila kad se osvijestiš? 

Ne bih se onesvijestila.Nema potrebe za tim.
Zalupila bi im vrata ispred nosa i poručila kroz njih da sam
mentalno nepodobna da odgajam djecu.



2. Koja je najodbojnija navika koju ljudi mogu imati?  

Na početku mi je to bilo nedostatak lične higijene.Sad mi je najodbojnija navika miješanje u tuđi život.Jaro mogu preć preko toga što se nisi okupao il što kopaš nos na javnom mjestu,podriguješ i prdiš u drustvu, al onog trena kad se počneš meni i drugima miješati u život i dijelit savjete i mišljenje koje ti niko nije trazio, mi smo završili.



3. Što misliš koliko bi dugo izdržala u reality showu tipa "Survivor" i zašto? 

Izdržala bi dok me ne izbace.Sama ne bi izašla.Ja smatram da sam žilavo celjade i 
da imam dovoljno mozga u glavi i snage u tijelu da preživim bar koju sedmicu na "bogu iza nogu" ostrvu.Sve one godine odrastanja koje sam provela pentrajući se po drveću,valjajući se u blatu,praveći razno orudje sa rođacima,spavajuci vani i jedući maline,nezrele trešnje,džanarike i orahe su bile odlična priprema.Preživjela sam i čopore neobuzdane djece i ljudi, koji ne da su psiho nego za njihovo stanje nema poznate dijagnoze. Kad sam njih trpila džabe, trpila bi i one likove iz Survajvera za honorar.





4. Što je po tebi najdosadniji posao na svijetu i nikad ga ne bi mogla raditi?

Posao koji sam lično radila bio je brojanje anketa.To mi je bilo nešto nadosadnije i najzamornije što sam ikad u životu obavila.Nakon 5 dana brojanja,jedino što sam imala u glavi bilo je agree,strongly agree,disagree,strongly disagree i neutral.Sanjala sam te riječi i sa istim odgovarala ljudima na pitanja.Ne želim više nikad u životu vidjet nijednu jedinu anketu, a kamoli je ispunit.



5. Recimo da ti ponude milijun eura ako uspiješ tri mjeseca jesti jednu te istu hranu, što bi jela tri mjeseca i misliš li da bi izdržala? 

Za milijun eura bi izdržala tri mjeseca.Izudarala bi samu sebe da ne uspijem.Netko mi daje nešto džabe, a ja inače džabe samo batine mogu dobit,i ispala bih toliki idiot da ne dam sve od sebe.Jela bi noodle jer u jednom pakovanju dobiješ sve što ti treba,začine,sos i tjesteninu.Purrfect!



6. Da radiš u zoološkom vrtu kao timaritelj, za koje životinje ne bi voljela biti zadužena i zašto? 

Ne bih voljela bit zadužena za velike životinje tipa lavovi,tigrovi,mede,slonovi,gorile iz razloga jer me mogu pojest,ozbiljno osakatit,zgazit ili nokautirat.Radje bi se brinula za manje koje me mogu ogrebat,ujest ili otkinut prst,ali bi makar preživjela.Osim ako me neko od njih zubima ne dohvati za vrat,a mislim da nema razloga za to.



7. Koji je najbolji savjet koji si dobila od roditelja?

Najbolji mi je vjerovatno na jedno uho ušao a na drugo izašao.Ebiga.Ovaj nije nije najbolji ali je koristan. "Nikad ne čini drugima ono što ne bi voljela da neko učini tebi.Poštuj druge a voli sebe i nikad ne uzimaj ono što je tuđe."Ovo zadnje je vjerovatno zato što sam ko klinka iz obdaništa donijela jednom nečiju barbiku.Dobila sam dobre batine za to i još sam se morala javno izvinut pred čitavom grupom.Moja mati stvarno zna kako da nekm iskorijeni loše navike.





8. Koliko često plačeš i zašto najčešće?

Uh,ovih dana plačem na svaku sitnicu.Već sam pisala o tome u prošlom postu.
Danas sam plakala jer sam shvatila da sam izgubila omiljenu košulju.Pretražila sam čitavu kuću,
harasirala sve poznate i nepoznate ljude i "NE" niko nije vidio,niti ima moju košulju.Bila je to jedna predobra košulja koju sam platila samo 0.50 KM na buvljaku.Ako neko zna gdje mogu nabavit istu ili kojim slučajem ima istu,nek se javi.Plaćam!

Look at it,just look at it...ajjj duša me boli.












9. Na ljestvici od 1-10, koliko si teška osoba? Objasni. 

Pa ne znam tačno.Možda sam i 10-tka ali mi niko to dosad nije rekao.
Nisam tip osobe koji se istresa na ljude radi sitnice.Ne tražim svađu i vrlo sam flexibilna.
Šta znam.ljudi mogu sa mnom pa me to valjda svrstava u red osoba s kojim je lako surađivat.
Mrzim opterećivat ljude svojim problemima i pričom,osim ako oni to sami ne zahtjevaju.
Jedina osoba na koju se iskreno ljutim i sa kojom se svađam i čupam za kose sam ja sama.



10. Koje su ti boje nokti trenutno? 

Nemam lak na noktima.Nokti su mi u očajnom stanju.
Imam bijele tačkice po njima (nedostatak vitamina) i dosadne zanoktice svuda uokolo.
Zavidim onim silnim bloggericama na zdravlju i ljepoti njihovih noktiju,kose,lica.
Ja ovih dana ne izlazim iz pidžame i ne izgledam ko žena.



Eto ti bi bilo to moji dragi i drage.Nominovat ću par mojih curki Misty, Milicu, 
Mattie Mo, Selmu i Little Miss Confused. Ostale curke mogu naravno ako imaju
vremena i želje, odgovoriti na ova moja pitanja,a potom smisliti sopstvena i tagovati nekog drugog.Sretno vam :D


1. Da li ste ikada sanjali neki san koji izgleda kao nagovještaj budućnosti,vaše ili tuđe?
Opišite taj san.Ja sam npr. sanjala  svog supruga.No kidding.Bio je visok,dobro građen i imao je tjelohranitelje.Samo mu ne viđoh facu, inače bi danas već tri godine bili u braku.

2.Koju pjesmu/film/knjigu biste uvijek i iznova mogli slušati/gledati/čitati a da vam ne dosadi?

3.Kada bi imali priliku da promijenite nešto u svojoj prošlosti,šta bi to bilo?

4.Sjećate li se tko vam je bio prva simpatija?
Ako se sjećate imena i prezimena trk na Facebook pa ga prošpijunirajte.
Ja već jesam.Danas izgleda ko Lucky Luke :D

5.Koja vam je trenutno najveća želja ili san?

6.Vaša idealna kuća/stan izgleda..... i nalazi se u...........?
Zašto baš tamo? (možete postaviti i sliku umjesto da kuckate odgovor)

7.Čemu ste se zadnji put baš onako pravo nasmijali?

8. Šta vas je zadnji put baš naljutilo?

9.Citat,rečenica,riječ koja vas najbolje opisuje je?

10.Kad bi vi nekom morali dati savjet o bilo čemu,o bilo kojoj situaciji,
koji bi to savjet bio?

THE END!

9 comments:

  1. opa, brza si :D
    odgovori su super, a prvo me nasmijalo do suza :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala sta radit.Ovo mi je dobro doslo.Hvala jos jednom <3 <3 <3

      Delete
  2. Hahaha, i ja bih uradila nesto slicno kod prvog pitanja i mogla bih bez problema da jedem nudle i duze od zadatog vremenskog perioda.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje.High five :D

      Delete
  3. Odlična pitanja i odgovori, na prvi sam odvalila, a mislim da bi tako nekako i ja reagirala :D
    I joooj pa kako si onu košuljicu izgubila, totalno je legendarna...i ja bi plakala. Iskreno se nadam da ćeš je u nekom kutku ormara ipak pronaći :)

    A ja ću ti odgovoriti ovdje na pitanja <3 Pa krenimo...
    1. Jao pojma nemam, najčešće se snova uopće ne sjećam ili budu neke noćne more koje što prije nastojim zaboraviti.

    2. Ocean More bi mogla čitati valjda svaki dan koliko ga obožavam, bez pretjerivanja mogu reći da je to knjiga mog života <3 Od pjesama bi to bila Living on a prayer (Bon Jovi) jer mi ima taj neki duh i ohrabrenje da nikad ne odustaneš, a to mi konstantno treba :) A od filmova - Doručak kod Tiffanyja, naprosto ne može dosaditi <3

    3. Mislim da bi sve ostavila točno ovakvim kakvim jest jer sam zadovoljna mjestom na kojem se trenutačno nalazim iako je bilo brdo pogrešnih odluka u prošlosti :)

    4. Već me sram :D

    5. Da mi pitching projekta u petak sjajno prođe i da ne crknem od straha kad uđem u prostoriju.

    6. Joooj ja želim renovirati neku staru vilu sa ogromnim vrtom ispred. Da bar, da bar, da bar...Zavidim svima koji imaju nešto takvo :) Al nikako da dobijem na lotu.

    7. Ne sjećam se...kako je to tužno, jel da?

    8. Što mi profesor nije odgovorio na ful hitni mail iako sam bila super pristojna i odlična sam mu studentica bila čitavu godinu. Još uvijek sam ljuta.

    9. Ruin is a gift. Ruin is a road to transformation. Znam, totalna depra, ali to je to :D

    10. Rekla bi, zajebi sve i slušaj svoje srce. Ako nešto ne želiš, reci to jasno i glasno. I ne dijeli svoju intimu sa svima jer ti apsolutno svi nisu prijatelji.

    Hvala ti na nominaciji i ovo su mi jedna od dražih pitanja na koja sam dosad odgovorala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah ;)

      Kosuljicu nisam nasla.Neki sretnik je negdje nosi.Kontam sebi napravit novu ali otom potom.

      Hvala tebi na odgovorima.Svki je zanimljiv ;)

      Delete
  4. Hvala na tag-u, post je uspješno objavljen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nis :) Procitala sam.Ti si se naodgovorala pitanja i od mene i od drugih.Hvala ti na trudu.Svaka cast.

      Delete
  5. Hahaha, zakon! Nasmijala sam se, sto na odgovore, sto na popratne animacije :D

    ReplyDelete